Po freediverovi Davidu Venclovi se novým ambasadorem mladé české značky Chronotechna stal horolezec Marek Holeček. Značka jej představila na veletrhu SEW společně s limitovanou edicí hodinek SeaQuest Dive Nanga Parbat.

Chronotechna SeaQuest Dive Nanga Parbat LE – je limitována 20 kusy

Limitka má číselník z ručně broušeného titanu. Designérský tým české značky na jeho vývoji spolupracoval přímo s Holečkem, který patří mezí světovou horolezeckou špičku. Ocelové pouzdro o průměru 42 mm ukrývá vysoce přesný švýcarský strojek Sellita SW200-1 s COSC certifikací s 41hodinovou rezervou chodu.

Času máme právě tolik, kolik nám vesmír vymezil a není prostor na to s ním mrhat. Nahoře se člověk cítí volný jako pták, i když uspokojení z dosažených nejdrsnějších vrcholků světa je jako mžikové probliknutí,“ řekl Holeček k uvedení časomír. 

Chtěli jsme ukázat, že Chronotechna není jen o super černých číselnících – do budoucna chceme představit nový design i barevnou škálu našich číselníků, a tohle je první ukázka, co nás v dalších měsících a letech čeká,” doplnil Pavel Kalouš, CEO Chronotechny.

Chronotechna SeaQuest Dive Nanga Parbat

Automatický nátah | chronometr | ocel 316L / ø 42 mm | vodotěsnost 300 m | kožený řemínek | limitovaná edice 20 kusů | 43 000 Kč – dostupnost časomír zjistíte na Chronotechna.com

„Nanga Parbat přitahuje Máru Holečka už pěkných pár let. Poprvé se o výstup pokusil v roce 2011, a to rovnou obávanou Rupálskou jižní stěnou. Odvážnou sólojízdu alpským stylem musel ovšem kvůli nepříznivým podmínkám ukončit už ve výšce 7400 m,“ přibližuje Holečkovu fascinaci devátou nejvyšší horou světa blog.devold.cz.

 

Andrej Poliak