První elektromobil v historii automobilky Porsche Taycan se dočkal své „dirty“ verze. Po výkoných variantách 4S a Turbo S byla světové veřejnosti představená off-road varianta Cross Turismo.
„V roce 2019 jsme vyslali klíčový signál v podobě našeho prvního čistě elektrického sportovního vozu,“ uvedl Oliver Blume, předseda představenstva společnosti Porsche AG, při příležitosti světové premiéry nového a ještě všestrannějšího provedení modelu. „Považujeme se za průkopníky trvale udržitelné mobility. Prostřednictvím modelu Taycan Cross Turismo činíme další významný krok tímto směrem.“
Okamžitě po uvedení na trh budou k dispozici čtyři různá provedení modelu Taycan Cross Turismo. Ve standardu vždy najdeme baterii Performance Plus o celkové kapacitě 93,4 kWh. Modelová řada zahrnuje následující provedení:
- Taycan 4 Cross Turismo výkon 280 kW (380 k), výkon v režimu overboost pro funkci Launch Control 350 kW (476 k), zrychlení 0–100 km/h za 5,1 s, nejvyšší rychlost 220 km/h, dojezd (podle WLTP) 389–456 km
- Taycan 4S Cross Turismo výkon 360 kW (490 k), výkon v režimu overboost pro funkci Launch Control 420 kW (571 k), zrychlení 0–100 km/h za 4,1 s, nejvyšší rychlost 240 km/h, dojezd (podle WLTP) 388–452 km
- Taycan Turbo Cross Turismo výkon 460 kW (625 k), výkon v režimu overboost pro funkci Launch Control 500 kW (680 k), zrychlení 0–100 km/h za 3,3 s, nejvyšší rychlost 250 km/h, dojezd (podle WLTP) 395–452 km
- Taycan Turbo S Cross Turismo výkon 460 kW (625 k), výkon v režimu overboost pro Launch Control 560 kW (761 k), zrychlení 0–100 km/h za 2,9 s, nejvyšší rychlost 250 km/h, dojezd (podle WLTP) 388–419 km.
Tisková zpráva