Česká hodinářská manufaktura PRIM společnosti ELTON hodinářská a.s. představila svůj značkový magazín Piktogram. V tištěné podobě je příznivcům značky k dispozici ve značkových showroomech v Praze a Ostravě. Najít ho můžete také na prodejně v Brně.

V on-line podobě si jej můžete prohlédnout zde. Magazín na 36 stranách představuje svět značky PRIM. Úvodním slovem nový magazín čtenářům představili Renata Červenák Nývltová, generální ředitelka ELTON hodinářská a.s., a Radim Ochvat, ředitel korporátních vztahů, komunikace a marketingu skupiny Czechoslovak Group, kam ELTON hodinářská a.s. patří.

Na stránkách prvního vydání Piktogramu se dočtete o vzniku značkového piktrogramu novoměstských oblouků a nahlédnete do konstrukčního oddělení. Obsah magazínu má na starosti marketingová manažerka Lada Adámková. Za grafickou podobou magazínu stojí Lukáš Tláskal.

Redakce Watch It! přeje Piktogramu hodně spokojených čtenářů.

Andrej Poliak