Mladá švýcarská značka Richard Mille rozšiřuje své působení v motoristickém sportu. Richard Mille uzavřel nové partnerství s jednou z nejznámějších značek na světě – Ferrari.
Propojení obou značek je založeno na sdílených hodnotách. Víceleté partnerství se týká soutěží od vrcholu motoristických závodů ve Formuli 1 přes vytrvalostní programy WEC, Competizioni GT, Ferrari Challenge, Ferrari Driver Academy až po rychle se rozvíjející kategorii Esports. Richar Mille bude rovněž partnerem Ferrari Challenge.
„Každý ví, že Ferrari je ikonická značka s neuvěřitelnou historií. Celý tým je ze spolupráce s Ferrari nadšený a bude usilovat o vytvoření silného a vášnivého partnertství,“ řekl šéf značky Richard Mille. „Jsem tímto novým víceletým partnerstvím velmi potěšen. Ferrari a Richard Mille sdílejí mnoho společných hodnot, od technologie po použití podobných materiálů, stejně jako vášeň, kterou jsme vložili do navrhování našich produktů. Obě značky nesou jméno svého zakladatele a představují jejich sny a vize. Partnerství bude mít široký dosah a já jsem obzvláště potěšen, že se rozšiřuje i na Ferrari Driver Academy. Richard Mille je velkým fanouškem závodění a sdílí náš závazek objevovat talentované mladé lidi a přilákat mladé lidi k motoristickému sportu,“ řekl šéf týmu Scuderia Ferrari Mattia Binotto.
Scuderia Ferrari loni ukončila devítileté partnerství se značkou Hublot. Během vzájemné spolupráce vzniklo kolem sedmdesáti modelů hodinek Hublot.
Richard Mille je od roku 2016 partnerem týmu formule 1 McLaren. Švýcarská značka tak bude mít na startu březnové Velké ceny Bahrajnu dva týmy, na jejichž monopostech bude logo Richard Mille. Značka je v motoristickém sportu poměrně aktivní. Je partnerem francouzského závodního týmu ART Grand Prix. Richard Mille spolupracuje také s týmy Jackie Chan DC Racing nebo Venturi Formula E. Ambasadory značky jsou například Mick Schumacher, Sebastien Ogier nebo Alain Prost.
Hlavním partnerem seriálu formule 1 je značka Rolex.
Andrej Poliak