Skupina Richemont International SA zahájila globální reklamní kampaň na podporu hodinářské a šperkařské značky Cartier. Informoval o tom server Watchpro.com.

Podle serveru se tak skupina rozhodla investovat finanční prostředky, které by za normálních okolnosti vyčlenila pro účast na výstavě Watches and Wonders (dříve SIHH). Tato výstava se letos odehraje od 7. do 13 dubna pouze digitálně.

Cartier v kampani podpoří šperky a hodinky z kolekcí Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère and Ballon Bleu. Inzertní vizuály sází na čisté linie a tvary, precizní proporce a jedinečné detaily.

Richemont International SA
Společnost se sídlem ve švýcarské Ženevě je třetí největší skupinou zaměřující se na luxus. Součástí skupiny jsou mimo jiné tyto hodinářské značky: Cartier, Van Cleef & Arpels, Piaget SA, Vacheron Constantin, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre, Officine Panerai, International Watch Company, Baume et Mercier a Montblanc.

Andrej Poliak