Rolex po 11 letech končí jako oficiální časomíra závodů Formule 1. Od roku 2025 se novým globálním partnerem stane koncern LVHM. Součástí partnerství jsou značky Louis Vuitton, Moët Hennessy a TAG Heuer.
V příštím roce Formule 1 oslaví 75 výročí. Nový desetiletý kontrakt podepsali (na fotce zleva) Stefano Domenicali, President a CEO Formula 1; Greg Maffei, President a CEO Liberty Media; Bernard Arnault, CEO LVMH Group a Frédéric Arnault, CEO LVMH Watches.
„Lidé, snaha o dokonalost a vášeň pro inovace jsou základem činnosti našich značek a Formule 1. Na cestě k úspěchu v motoristickém sportu, stejně jako v módě, hodinářství nebo výrobě vín a lihovin, záleží na každém detailu. V našich dílnách i na okruzích po celém světě je to právě neustálé hledání hranic, které inspiruje naši vizi, a to je smysl, který chceme vnést do tohoto velkého a jedinečného partnerství mezi Formulí 1 a naší skupinou,“ řekl Bernard Arnault.
„Náš sport je založen na neúnavné snaze o dokonalost, což je hodnota, která je také základem společnosti LVMH, a proto jsem rád, že mohu oznámit, že toto historické partnerství bude zahájeno v roce 2025. Vzhledem k tomu, že Formule 1 pokračuje ve svém globálním růstu a přitahuje nové a rozmanitější diváky, je pro nás LVMH díky své síle a šíři působnosti ideálním partnerem,“ uvedl Stefano Domenicali.
Andrej Poliak