Společnost Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) zaznamenala za prvních devět měsíců roku 2022 tržby ve výši 56,5 miliardy eur, což je o 28 % více než ve stejném období roku 2021.

Evropa, Spojené státy a Japonsko, které od začátku roku výrazně vzrostly, těžily ze solidní poptávky místních zákazníků a z oživení mezinárodního cestovního ruchu. Asie (včetně Číny) zaznamenala v prvních devíti měsících roku 2022 nižší úroveň růstu, i když v posledním čtvrtletí se tam růst zrychlil v důsledku částečného uvolnění zdravotních omezení.
Obchodní skupina koncernu Hodinky a šperky zaznamenala v prvních devíti měsících roku 2022 růst tržeb o 23 %.
Společnost Tiffany & Co. byla tažena silnou dynamikou ve Spojených státech. Společnost Bulgari pokračovala v posilování svých ikonických kolekcí. Její nová kolekce Eden: Zahrada zázraků byla představena v Šanghaji a Pekingu.
V oblasti hodinek TAG Heuer představil své nové chytré hodinky Caliber E4 a Hublot pokračoval v odpočítávání času do mistrovství světa ve fotbale 2022 jako oficiální časoměřič.
Součástí koncernu LVMH je šedesát luxusních značek.
Andrej Poliak