Rodinná společnost Carollinum se v nové reklamní kampani spojila s ilustrátorkou Petrou Dufkovou. Pařížská – ulice štěstí je prezentována kresbami v pastelových odstínech představujících jednotlivá roční období. Rok 2024 završí zimní motiv v modré barvě.

Carollinum je s nejprestižnější adresou nejen v Praze, ale v celé střední a východní Evropě, bytostně spjato. Butiky v Pařížské ulici provozuje již od roku 1998. V roce 2002 byl v čísle popisném 11 otevřen multibrandový butik.

Pařížská – ulice štěstí – jaro

Nyní je tepna spojující Staroměstské náměstí s vltavským nábřežím domovem butiků Rolex, Patek Philippe, Carollinum, Breitling a servisního centra Carollinum. V Pařížské sídlí také velkoobchodní zastoupí a kanceláře společnosti.

Jednotlivé motivy budou doplňovat hodinky z portfolia Carollinum. Aktuálně jde o 15 švýcarských značek, v loňském a letošním roce v multibrandu Carollinum přivítali hodinky Zenith a Longines.

„Carollinum má historicky k umění a kultuře blízko, a tak jsme se letos rozhodli podpořit více uměleckých projektů,“ vysvětlila spojení s uměním majitelka společnosti Tamara Kotvalová.

Pařížská – ulice štěstí – léto

„Carollinum není jen klient, který se objeví, já odevzdám svou práci a on zase zmizí. Právě soustavná spolupráce, možnost rozvíjet umělecký přístup mě na tom všem baví asi nejvíc. Vím také, kdo za firmou stojí a že pro ni dýchá a má stejnou vášeň pro práci jako já,“ uvedla ilustrátorka Petra Dufková.

Pařížská – ulice štěstí – podzim

Carollinum je partnerem například filmového festivalu v Karlových Varech, akce KVIFF Classic a také výstavy fotografií Bruce Webera s podtitulem My Education. V Praze ji 20. září tento světově proslulý fotograf osobně představí.

aak, tisková zpráva