Česká značka Chronotechna, která se v lednu zhluboka nadechla k novému začátku, má pro letošní rok ambiciózní plán. Do konce roku chce na trh uvést hned tři modely.
V lednu se do vedení společnosti postavil Pavel Kalouš, exšéf PR a komunikace české investiční skupiny Rockaway Capital. Cílem Chronotechny pro letošní rok je posílit její brand, zaměřit se na vytváření dalších prodejních kanálů a budování komunity nadšenců, kteří si značku zamilují.
ČTĚTE: Ambasadorem Chronotechny je český freediver
Pro ně si vedení Chronotechny připravilo přinejmenším tři nové modely hodinek, které chce do konce roku uvést na trh. Chronotechna má ve svém portfoliu zatím časomíry NanoBlack, které jsou ale podle informací na webu značky beznadějně vyprodány.
Na konci června Chronotechna oficiálně představí potápky SeaQuest Dive hned v pěti variantách. Čtyři z nich budou limitovány každá 333 kusy. Z páté varianty SeaQuest Dive All Black se pak bude moci radovat jen 99 šťastlivců. Potápěčské hodinky s vodotěsností do 300 metrů spoléhají na švýcarský samonatahovací strojek Sellita s certifikací COSC.
Dalším z modelů, které jsou na cestě, jsou časomíry MoonDive.
Chronotechna SeaQuest Dive All Black
Automatický nátah | chronometr COCS | ocel 316L / ø 42 mm | vodotěsnost 30 m | hnědý kožený řemínek | limitovaná edice 99 kusů | 2280 eur
Celou kolekci Sea Quest Dive si můžete prohlédnout na stránkách Chronotechny.
Andrej Poliak