Švýcarská značka Rado s více než stoletou historií je v tenisovém světě etablována jako žádná jiná hodinářská značka na světě. Je oficiální časomírou řady turnajů a jejími ambasadory jsou nadějní tenisté a tenistky. Nejnovějším členem „rodiny“ Rado je česká tenisová jednička a devátá hráčka na světě Barbora Krejčíková.

Ambasadory značky Rado jsou tenisté Jihoafričan Cameron Norrie, Američan J. J. Wolf, Ital Luca Nardi, Švýcar Leandro Riedi a také česká tenisová hvězda Linda Nosková, která loni na turnaji v mexickém Monterrey získala svůj premiérový titul na okruhu WTA.

Je to pro mě obrovskou poctou, že jsem byla oslovena, abych se stala ambasadorkou značky Rado, která je s tímto sportem tak úzce spjata. Díky své pověsti inovátora a mistrovskému zpracování materiálů jsou hodinky Rado také ztělesněním evoluce tenisu. Jsem nesmírně nadšená z toho, kam nás toto partnerství posune,“ komentuje spolupráci šampionka z Roland Garos 2021 a loňská wimbledonská vítězka Barbora Krejčíková.

Značku Rado na českém trhu zastupuje Koscom Retail, která spadá pod společnost Koscom Hodinky, jež je známá díky vyhlášenému hodinářství Koscom nacházejícím se v Praze v ulici Na Poříčí. V červnu loňského roku byl za účasti Adriana Bossharda, CEO značky Rado, otevřen v Široké ulici první monobrandový butik Rado v České republice.

Hodinářské značky mají české a slovenské sportovce, herce a celebrity v oblibě. Česká sněhová obojživelnice Ester Ledecká je například ambasadorkou značky Richard Mille. Do rodiny této značky patří také Rafael Nadal nebo golfové sestry Jessica a Nelly Korda s českými kořeny.

Novoměstská značka Robot má od loňského roku ve své „stáji“ ambasadorů slovenskou závodnici Katarínu Kývalovou. Jejím ambasadorem je také český herec Karel Roden a šlechtic František Kinský. Značku Prim pro změnu propaguje herec dejvického divadla Hynek Čermák.

 

Andrej Poliak