Hodinářský veletrh Inhorgenta příští rok oslaví abrahámoviny. Pořadatelé mnichovské výstavy představili nový designový jazyk. Jeho autorem je typograf a designér Mirko Borsche.
Mnohokrát oceněný grafický designér Mirko Borsche byl pověřen vytvořením luxusního a kvalitního, ale zároveň moderního a odvážného písma pro logo Inhorgenta.
„Při vývoji nového designu jsme se opírali o zkušenosti a avantgardní talent Mirko Borscheho,“ vysvětlila Stefanie Mändlein, ředitelka výstavy. „Vytvořil pro nás moderní, luxusní vzhled, který působí decentně a zároveň sebevědomě. Jeho čistý design s výraznými kontrasty a elegantními siluetami ztělesňuje aspirace naší společnosti.“
Typograf a designér Mirko Borsche v roce 2007 založil globální designové studio Bureau Borsche, které na scénu vneslo osvěžující „mezinárodní bavorskou“ atmosféru. Od svého založení Bureau spolupracovalo s řadou mezinárodních značek a získalo řadu ocenění, včetně několika mezinárodních cen za design, účasti na výstavách a prezentace své iniciativy na Benátském bienále 2019.
Letošní 49. ročník Inhorgenty se opět těšil velké pozornosti odborné i laické veřejnosti. Svědčí o tom rekordní návštěvnost. Příští výroční 50. ročník se bude na mnichovském výstavišti konat od 16. do 19. února 2024.
Andrej Poliak