Švýcarská značka TAG Heuer v rámci ženevského veletrhu Watches & Wonders představila nejen nové hodinky inspirované závoděním. Odhalila také novou reklamní kampaň se sloganem Designed to Win (Předurčen k vítězství).
ČTĚTE: Hodiny TAG Heuer pro pitlane Formule 1
Slogan nové kampaně si hodináři z La Chaux-de-Fonds vypůjčili od bývalého ambasadora značky pilota formule 1 Ayrtona Senny. Ten v roce 1990, kdy získal svůj druhý titul mistra světa, poskytl slavný rozhovor, v němž řekl: „Nejsem stvořen k tomu, abych byl druhý nebo třetí, jsem stvořen k tomu, abych vyhrál.“ Tato filozofie je v další kapitole historie TAG Heuer klíčová.
V nové reklamní kampani, kterou tvoří černobílé fotografie, se představí ambasadoři značky: na Oscara třikrát nominovaný herec Ryan Gosling, herec Patrick Dempsey čtyřnásobná olympijská vítězka v překážkovém běhu a sprinterka Sydney McLaughlin-Levrone, trojnásobná olympijská vítězka v plavání Summer McIntosh a několikanásobný vítěz European Tour golfista Tommy Fleetwood.
TAG Heuer se v letošní sezóně mistrovství světa Formule 1 vrátila do role oficiální časomíry. Je to v době, kdy závody F1 slaví 75. výročí a značka TAG Heuer pak 165. narozeniny. Tvářemi kampaně tak budou i současný pilot formule 1 a čtyřnásobný mistr světa Max Vesrtappen a již zmíněný Ayrton Senna.
Andrej Poliak
















