Společnost Carollinum čtyřikrát uspěla v 10. ročníku soutěže Fénix content marketing v kategoriích Nejlepší content marketing strategie, B2C (Business-to-consumer) magazín a Jednorázová publikace – netradiční formát.

Carollinum získala první místo za celkovou contentovou strategii v oblasti fashion/jewellery/watches luxury brands. Uspěla s kampaní 25 let Carollina. „Její součástí byly kromě velké outdoorové projekce (OOH) také imageová inzerce a PR podpora ve více než třiceti tištěných titulech, dále online a social media kampaň podpořená originálními videi s friends of the brand, ale především samotná oslava – event pro tisíc hostů v prostorách Trojského zámku,“ přiblížila obsah kampaně Kateřina Daňková.

Hosté eventu v Trojském zámku dostali jako dárek originální deskovou hru s pamětní mincí. „Výrobu hry zajišťovala reklamní agentura Valxon. Právě tato vědomostní hra získala na včerejším udělování cen Fénix 1. místo v kategorii Jednorázová publikace – netradiční formát,“ doplnila Daňková.

Zlato pak získal magazín Umění času v kategorii B2C magazín. Práce fotografa Matúše Tótha na originálních hodinkových fashion stories byla oceněna 2. místem v kategorii Nejlepší fotografie a její použití.

ČTĚTE: Carollinum v žebříčku Forbes

Carollinum prodává hodinky značek Rolex, Patek Philippe, Cartier, Tudor, Breitling, Panerai, Jaeger-LeCoultre, IWC Schaffhousen, TAG Heuer, Montblanc, Mido, Hamilton a Baume & Mercier.

Společnost vedle multibrandového butiku Carollinum provozuje také monobrandové butiky Rolex, Patek Philippe a Breitling.

Andrej Poliak

Článek byl publikován 28. června. Aktualizován byl 29. června.