Švýcarská značka Hublot a hudební skupina Depeche Mode jsou znovu společně na scéně. Tentokrát na podporu organizace The Conservation Collective, která se zaměřuje na boj s odpadem z plastu.

Partnerství Hublot a Depeche Mode zaštiťuje motto: „Buď první, buď jiný a buď jedinečný“. Tyto hlavní zásady formovaly britskou kapelu od jejího založení v Londýně v roce 1980. Dnes je experimentální, ozvěnou se nesoucí zvuk Depeche Mode osamocený. Nikdo se Depeche Mode nevyrovná!

První spolupráce Hublot a Depeche Mode se datuje do roku 2010, kdy společně podpořili organizaci The Teenage Cancer Trust.

Depeche Mode loni v březnu vyrazila na světové turné Memento Mori. V jehož rámci se stará o propagaci enviromentálních cílů. Turné končí 8. dubna. Dave Gahan a Martin Gore s hostujícími členy skupiny navštívili 45 měst v Severní Americe a 68 v Evropě. Loni v červenci vystoupili v pražských Letňanech. Nyní 22. a 24. února vystoupí v pražské O2 Aréně.

Hublot na podporu tohoto partnerství uvádí limitku Spirit of Big Bang Depeche Mode. V keramickém 42milimetrovém pouzdru HUB1710 pracuje automat HUB1710 s 50hodinovou rezervou nátahu.

Hublot Spirit of Big Bang Depeche Mode

Ref. 646.CI.0110.RX.DPM24 | automatický nátah | datum | keramika / ø 42 mm | vodotěsnost 100 m | pryžový náramek | limitovaná edice 100 kusů | 35 400 eur (cca 898 500 Kč)

 

 

 

 

Andrej Poliak