Hodinářství Bechyně na sklonku roku změnilo svou grafickou identitu. Autorem nového loga Hodinářství Bechyně je Jonatán Kuna, který jej vytvořil pod vedením art directora Aleše Najbrta ze stejnojmenného grafického studia.
Rodinná firma s novou indentitou spustila také vánoční kampaň s podtitulem „Nikdy není pozdě být tu pro druhé“. „Chceme upozornit na důležité hodnoty v dnešní době. Věříme, že vždy je čas udělat v životě rozhodnutí, které změní naše vztahy, přístup, směřování, cíle. Každý z nás dokáže svými činy zvrátit situaci a udělat víc pro sebe a pro druhé. Naším cílem jako firmy je být tu pro naše klienty, poskytovat dobrý servis a nabízet produkty, které přinášejí radost. Zároveň je pro nás ctí, že můžeme podpořit významné české instituce, jenž uchovávají hodnoty, kterých si hluboce vážíme,“ uvádí hodinářství na svých internetových stránkách.
Nově Hodinářství Bechyně spolupracuje také s Národní galerií Praha. „Jsem ráda, že můžeme podpořit Národní galerii právě v této těžké době. Vždy jsem ji vnímala jako špičkovou a výjimečnou instituci, která přispívá k rozvoji kultury české společnosti a uchovává umělecké skvosty pro další generace. Spojuje nás láska ke kráse, preciznímu řemeslu a trvalým hodnotám,“ uvedla Lenka Bechyňová spolumajitelka firmy.
Hodinářství Bechyně je partnerem vizuální přeměny loga Národní galerie Praha z dílny Studia Najbrt.
Tisková zpráva